Vanliga frågor och svar
Hur hittar jag rätt produkt för mina behov?
Med vår nya hemsida har du flera valmöjligheter, du kan använda sökrutan eller navigera i toppmenyn genom samtliga kategorier. Nytt med vår hemsida är att du nu enkelt kan filtrera ner produkterna för att hitta rätt produkt just för din verksamhet och behov. I vissa fall kan det vara att svårt att se skillnaden mellan produkterna därför har vi nu en funktion där du kan jämföra produkterna med varandra. Om du behöver hjälp så får du gärna kontakta oss.
Jag hade inloggning tidigare, fungerar det nu?
Tyvärr fungerar inte dina gamla inloggningsuppgifter men på vår nya sida går det väldigt snabbt att registrera dig. Du behåller självklart samma villkor som du haft tidigare såklart.
Kan jag handla utan konto?
Du kan absolut handla utan konto om du önskar, vi har en snabbkassa som gör att du kan genomföra ditt köp snabb och smidigt. Du behöver endast ditt organisationsnummer. Efter en kreditupplysning erbjuder vi faktura, kreditkortsbetalning och/eller finansiering.
Vad är önskelistan för något?
Det är en lista som du kan skapa just för dina favoritprodukter, enkelt samlat på samma ställe.
Mina sidor, vad kan jag se där?
Du ser dina företagsuppgifter, kontaktuppgifter, tidigare ordrar som du enkelt kan beställa om på nytt om du önskar. Du kan även följa status på dina beställningar.
Hur kommer jag i kontakt med er support?
Vänligen fyll i RMA formuläret så återkommer vi inom ca två arbetsdagar.
Hur loggar jag ut från sidan?
Du går in på mina sidor och där kan du logga ut.
Jag hittar inte produkten jag söker?
Vi utvecklar vårt sortiment dagligen men om du inte hittar produkten för just dina behov så kan du alltid kontakta oss, vi har tillgång till hela sortimentet från samtliga marknadsledande tillverkare inom vår bransch.
Applog är det samma som Applied Logistics?
Det stämmer, vi har uppdaterat vår logotyp, det är samma bolag med ny look and feel. Organisationen heter Applied Logistics Sweden AB som tidigare.