Frågor och svar

 

 

Jag hade inloggning tidigare, fungerar det nu?

Tyvärr fungerar inte dina gamla inloggningsuppgifter men vår nya sida går det väldigt snabbt att regististrera sig- du behåller samma villkor som du haft tidigare såklart.

Kan jag handla utan konto?

Du kan absolut handla utan konto om du önskar, vi har en snabbkassa som gör att du kan genomföra ditt köp snabb och smidigt- du behöver endast ditt organisationsnummer. Efter kreditupplysning erbjuder vi faktura, kreditkortsbetalning och/eller finansiering.  

Hur hittar jag produkterna enklast?

Med vår nya hemsida har du flera valmöjligheter, du kan använda sökrutan eller navigera i toppmenyn genom samtliga kategorier. Nytt med vår hemsida är att du nu även kan filtrera ner produkterna för att hitta rätt produkt just för dina behov.  Vi vet att det kan vara svårt att se skillnaden mellan produkterna därför har vi nu en funktion där du kan jämföra produkterna mellan varandra. Om du behöver hjälp så får du gärna kontakta oss

 

 

Vad är önskelistan för något?

Det är en lista som du kan skapa just för dina favoritprodukter.

Mina sidor- vad kan jag se där?

Du ser dina företagsuppgifter, kontaktuppgifter, tidigare orders som du kan beställa på nytt om du önskar, du kan även följa status på dina beställnigar. 

Hur kommer jag i kontakt med er support?

Vänligen fyll i RMA formuläret så återkommer vi inom ca två arbetsdagar. 

Hur loggar jag ut från sidan?

Du går in på mina sidor och där kan du logga ut.

logga ut.JPG

 

Jag hittar inte produkten jag söker?

Vi utvecklar vårt sortiment dagligen men om du inte hittar produkten för just dina behov så kan du alltid kontakta oss, vi har tillgång till hela sortimentet från samliga marknadsledande tillverkare inom vår bransch.

Applog är det samma som Applied Logistics?

Det stämmer, vi har uppdaterat vår logotyp, det är samma bolag med ny look and feel. Organisationen heter Applied Logistics Sweden AB som tidigare.